Sunday, April 25, 2010

KISAH 25.4.

Pada 25.4.1995, aku sibuk dengan tugas-tugas di Bilik Gerakan UPU Gunung Mesah, DUN Tualang Sekah kerana berlangsung pegudian bagi PRU 9.

Masa tu waktu subuh isteriku bagi tau, dia nak bersalin. Tapi...aku terpaksa tunggu sahabat-sahabat aku datang untuk urusan fail PACA.

7.30 baru sahabat datang, selesai pengagihan kerja dan taklimat, aku pun pecut kete Volvo (Ust Fuad) untuk ke hospital Ipoh.

Aku nampak semua lampu hijau...masa Ferari pun tak boleh ligan kete aku. isteri aku kata dia nak bersalin sangat. Aku cakap tunggu "sat ..." Doa dalam hati, "Ya Allah jangan la bersalin dalam kete." Kalau beranak juga terpaksa aku bubuh nama anak aku Nur Kereta.

Pergh!!... Alhamdulillah sempat sampai hospital. Aku kata cepat kat misi, bini aku nak terbesalin.. Lepas tu aku tunggu sampaikul 10 masih tak kuar bilik bersalin.
Aku tanya misi tu... "bini aku dah terbesalin ke?"

Misi tu cek.."Dah. Dah lama dah.. sekarang ada kat wad, bilik...". La.. aku tunggu punya le lama, rupanya dah bersalin. Lepas tu aku, naik jumpa bini dan anak aku untuk urusan bayi baru lahir.. Lepas tu aku pegi SK Gunung Panjang untuk mengundi...

Sekarang umur anak aku nak 15 Tahun, Tarikh yang sama tahun yang berlainan 25.4.2010 ada lagi satu Pilihan raya kecil Parlimen Hulu Selangor... mengingatkan aku kisah lama cuma dulu anak aku nangis je... Hari ni anak aku menuntut hadiah hari jadinya...

SB : Hadiah hari jadi aku minta tawaquf dulu... sibuk pilihan raya...Bini aku kata anak aku nak jadi ahli politik ke...dia jawab..uhu.

2 comments:

  1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












    Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

    ReplyDelete
    Replies
    1. Syukur alhamdulillah saya ucapkan kepada ALLAH karna atas kehendaknya melalui MBAH RAWA GUMPALA saya sekaran sudah bisa buka toko sendiri dan bahkan saya berencana ingin membangun hotel dan itu semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya tidak pernah menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini,atas bantuan MBAH RAWA GUMPALA yang telah memberikan nomor selama 3x putaran dan alhamdulillah itu semuanya tembus bahkan beliau juga membantu saya dengan dana ghaib dan itu juga benar benar terbukti,MBAH RAWA GUMPALA juga menawarkan minyak penarik kepada saya dan katanya minyak ini bisa digunakan untuk berbagai jenis keperluan dan baru kali ini saya temukan paranormal yang bisa dipercaya,,bagi teman teman yang ingin dibantu untuk dikasi nomor yang benar benar terbukti tembus atau dana ghaib dan kepengen ingin membeli minyak penarik silahkan hubungi MBAH RAWA GUMPALA di 085316106111 ini benar benar terbukti nyata karna saya sendiri yang sudah membuktikannya. BUKA BLOG MBAH RAWA GUMPALA

      Delete