Sunday, December 27, 2009

PMR : Terima Kasih Cikgu.

Aku nak ucap tahniah pada anak aku yang putusan pekse PMRnya 6A 2B dan aku nak ucap terima kasih kepada semua cikgu. Terutama cikgu Tahun 1, yang mengajarnya mengenal huruf dan nombor.

Pada sesiapa yang marahkan cikgu (terutamanya kes Kuala Dipang) harap boleh memikirkan pengorbanan guru. Kem 1 Malaysia tajaan orang atas bukannya kehendak guru. Sekolah digunakan untuk kepentingan politik. Kalau berjaya nama orang atas (pembodek) akan cepat naik pangkat. Kalu jadi macam Tragedi K.Dipang guru jadi mangsa. Dulu, kini dan selamanya umNO berperangai macam tu.

Bagi calon PMR yang tak berapa cemerlang, jangan putus asa. Balun untuk SPM. Masa ada 2 tahun lagi. Teman doakan semoga mengkome semua berjaya.Cume sekarang ni , aku tengah pikir. Apa hadiah nak bagi walaupun anak aku tak minta apa-apa. Aku ingat nak beli badan jet F5e yang hilang enjinnya. Buat apa kalau enjin takder. Takkan nak pakai enjin Honda c50 kot.

Saper-saper ada cadangan boleh le kemukakan. Aku tengah mikior ni...

2 comments:

  1. Salam Semangat besi,

    Teman cadangkan mike ambil hadiah ini, teman ada dua.http://ayid-manjaddawajada.blogspot.com/2009/12/malaysia-mendahului-negara-di-dunia-jet.htm

    ReplyDelete