Saturday, August 1, 2009

Demo ISA : Kezaliman vs Keadilan



Pendokong dan pejuang yang ingin menegakkan keadilan dan menghapuskan akta zalim ISA telah diserang secara "selsema babi" dan zalim oleh PDRM. Penegakkan keadilan telah dimandikan dan diperasapkan dengan air kimia tetapi tidak memutuskan semangat kami untuk berhenti. Tn Guru Hj Hadi, DSAI, Lim Kit Siang dan ramai pemimpin PR dan juga aku yang dikepung di Pertama Kompleks.

Aku lihat Salehudin Ayub pun basah baju terkena air FRU. Pedih mata aku pun tak hilang lagi. Ari ni bertuah sebab dapat dua-dua hadiah dari BN. Air dan asap free.(tapi beli pakai duit rakyat)Tadi waktu aku nak balik jam 5.30ptg polis masih menembak gas pemedih mata ke arah orang ramai dan kereta yang aku naiki.

Tak nampak sekor pun ahli Pewaris geng Brahim Ali. Dengar citer dia orang membatalkan demo atas alasan patuh pada arahan polis. Cit... pirah memang takde sape nak berdemo dengan katak..

Oklah.. Ari ni aku letih bangat. Wayar camera aku pun tak tau kat mana. Takleh nak download gambar. Besok nak pegi Bagan Serai.Program "Bubar DUN". InsyaAllah besok aku masuk gambar Hadiah ke 12 daripada kerajaan BN yang zalim. MANSUH ISA!!

No comments:

Post a Comment