Monday, February 1, 2010

Pemimin Cap Ayam

Ketua umum PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim terpaksa mengakui wujudnya usaha Umno untuk 'memikat' beberapa ahli parlimen parti itu, termasuk ahli Parlimen Indera Mahkota, Azan Ismail.

Menurut Anwar lagi , usaha tersebut diketuai oleh bekas menteri kabinet, Datuk Seri Dr Jamaludin Jarjis dan juga pemimpin Parti Cinta Malaysia, Huan Cheng Guan, yang menghubungi Azan melalui telefon bimbit.

Ini bermakna usaha itu berjalan, cara merasuah dan menyogok parti itu ada. Sebab itu saya minta Azan (kanan) ada di sini sendiri untuk mengesahkan Huan (Cheng Guan) daripada Parti Cinta Malaysia dan Datuk Jamaludin Jarjis itu hubungi beliau,

Menurut Azan pula, beliau tidak akan membuat laporan kepada Suruhanjaya Pencegah Rasuah Malaysia (SPRM) kerana menganggap pelawaan itu dibuat atas dasar "kawan baik."

SB : Babi Negara nak cukupkan korum 2/3 parlimen untuk persempadan semula kawasan pilihanraya... siapa agaknya akan jadi MP cap ayam..

1 comment:

  1. ape kata klu suruh je dia buat reportkat SPRM? bukti dah ada,siap ada sms,klu betul benda ni berlaku mmg tak boleh lari sbb bukti yg solid.

    tapi mesti x nak buat report,aku pon tak tau kenapa.ooooo.....mgkin SPRM tu tak telus, klu mcm tu cube report kat mahkamah The Heauge, belanda. kan nizar nak bawak kes die ke mahmakah antarabangsa????????

    jijik aku dengan politik korg ni...

    ReplyDelete